۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

کمک

آنچنان پیچ و واپیچ شده که خودم هم پیچ خوردم.... آره خوب حرف میزنم.... از پس همه چیز خوب برمیام... ممنون... نه من 29 شهریور نیستم ... ترجیح میدم روز تولد خودم بهم تبریک بگید..
هه هه روز قدس و من؟ ما هیچ ربطی به هم نداشتیم ... نداریم... این هفته دو تا کتاب صفحه آرایی کردم و دو تا مجله... کلی تخفیف برای غرفه نمایشگاهمون گرفتم... راستی شماها هم دعوتیدا.... تشریف بیارید... از بسکه کارام زیاد شده همه چیز زندگیمون کرم گرفته و پشه زده ... این پشه ها از کجا میان؟ از بسکه کار دارم داغونم... خیلی کار دارم... نیمیتونم برنامه ریزی کنم... مجله های جدیدم مملو از خاطره های قدیمه ... حس خوبی دارم نسبت بهشون...

۲ نظر:

آزاده گفت...

باروون ..
کی؟ کجا؟
قشنگ آمار بده بیام خوشحالت کنم!!!!

ناشناس گفت...

سلام..خونه نو مبارک..لازمه بقای وبلاگی اینه که هر از گاهی یا خودمون عوض بشیم یا محل نوشتنمون...خونه نو مبارکه..اقاتون سلام برسون