۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

ببین آیدا سعدی یه شعر قشنگ داره:
قومی به صد جهد گرفتند زلف یار قوم دگر حواله به تقدیر میکنند
آیدا خدا همه آدم ها رو تو شرایط متفاوتی خلق کرده اما اگه قانون تناسخ رو قبول داشته باشی میدونی که خدا هر آدمی رو بارها توی زندگی های مختلف اونقدر خلق میکنه............ تا.............. به کمال برسن شاید من تو زندگی الانم پول نباشه شایدم تو زندگی بعدیم... فرق آدم ها هم توی همینه که با شرایط چه شکلی کنار بیان!
لیاقت آدم ها رو با همیناست که محک میزنن ...
یه خانواده به دلیل فقر از هم پاشیده شده به دلیل اینکه همه اشون نشستن و منتظرن..
نه من قبول ندارم...به جای اینکه یه راه خوب رو امتحان کنند .. ایمان داشته باشن ..
وای نه!
من هرگز نمیپذیرم و اولین نفر در مورد خودم هم هست.... اگه خیلی چیزا رو ندارم به دلیل تنبلی و سستی خودمه خدا راه رو برای همه گذاشته و هرکی رو سر یه پله ای گذاشته شاید اونی که فقیره خیلی پله های پایین تری باشه از اونی که داری ثروت و مکنته... اما ... نردبون خدا و رسیدن به کمال... خیلی طولانی تره و اگه آدم لیاقتشو داشته باشه و بخواد گاهی میتونه این پله ها رو صد تایکی هم طی کنه...
و گاهی بر عکسه آدما میتونن دست رو دست بذارن و بگن چرا و چرا ؟؟؟
میتونن هم بگردن و از بین هفت تا در خدا اونی که بازهست رو پیدا کنند

۸ نظر:

هدیه گفت...

سلام عزیزم....


آره ....با حرفات موافقم..کافیه با یه دید تازه به این قضیه نگاه کنیم...

آیدا گفت...

سلام باروون جان...
خوبی؟...
به قول خودت افتخاریه از باروون آپ اختصاصی بگیری...
آخ جونمی جووون.....
نمی دونستم این مسئله چقدر می تونه رو افکار تاثیر بزاره و باعث بشه ما با هم دیگه گفتگوی ویژه تشکیل بدیم!...((-:
باروون همه ی حرفات درسته من قبول دارم حق با توهه..
نمی دونم باید چی بگم فکرم کار نمی کنه اما خیلی خوشحال شدم که باعث شد همگی روی این موضوع فکر کنیم و همین طور یه چیزهایی رو یاد بگیریم خود من که خیلی فکرم درگیر این موضوع شد و برام مثبت بود...
ممنونم ازت یه چیزهایی رو یادآوری کردی که شاید من اصلا بهش فکر نمی کردم و فراموش شده بود..
زندگی خیلی چیزها مثل زندگی خانواده ی جواد رو به خودش دیده...حالا یه کم بالاتر و یه کم پایین تر..
نمی دونم..
اینم یه بعد زندگی یه سری از آدما بود که الان توی جامعه ی ما دارن زندگی می کنن..
بازم ازت ممنونم...بابت اینکه روی آپم وقت گذاشتی...
دوست می دارمبارووونم...
مراقب خودت باش...
فعلا خدانگه دار...

آزاده گفت...

سلام ..
اون اولا که اومدم وبت(وب قبلی) همین عکس درخت ها رو گذاشته بودی ..
چه زود گذشت..
راستی ببخش بی اجازه اومدم تو خونت ..

فرید گفت...

سلام
من خیلی اومدم اینجا کامنت گذاشتم و دیدم که حذف شده.
موفق باشید

فرید گفت...

سلام
من خیلی اومدم اینجا کامنت گذاشتم و دیدم که حذف شده.
موفق باشید

آیدا گفت...

منم دوست دارم عسیسم...بوووووس
مراقب خودت باش..باشه؟
باشه؟

Fdesk گفت...

سلام باروون.... باروون از محله ی ما رفتی چرا؟ بلاگفا رو میگم....

آزاده گفت...

اومدی اینجا پشیمون میشی ها .. بلاگفا بهتره ..
دوستم مرجان هم پشیمون شده ...
کوو؟!
کجاست؟!
بازی رو میگم!